Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:58:25+02:00
Jest uwazana z jeden z cudów świata ponieważ ponieważ znajdowała się pomiędzy najbardziej popularnymi celami turystycznymi nawet w takich czasach jak 1600 rok p.n.e.
Piramida Cheopsesa była też uznawana za jeden z cudów świata, ponieważ jak na starożytność to ta budowla jest bardzo rozbudowana, wielka oraz wyodrębniona.
5 2 5
2010-03-29T17:59:35+02:00
Chodzi tu przede wszystkim o ogrom - czasu do budowy i wielkość
5 1 5