Odpowiedzi

2010-03-29T17:58:33+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:58:36+02:00
W przybliżeniu 3.14 a rozspisanie liczby do częsci 70 wynosi 3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 59230 78164
2010-03-29T18:00:01+02:00
Tutaj masz wartość liczby pi do 70 miejsca po przecinku:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 59230 78164...