Zdania prawda - fałsz:
1) W tętnicach krew płynie szybko i pod dużym ciśnieniem.
2) W naczyniach włosowatych występują zastawki.
3) Średnica przekroju żył jest bardzo mała.
4) Tętnicami krew płynie z serca do narządów.
5) Naczynia włosowate to największe naczynia krwionośne.
6) W żyłach krew płynie pod niskim ciśnieniem.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T19:20:30+01:00
2009-10-31T20:01:17+01:00
1.prawda
2 fałasz
3prawda
4.prawda
5fałsz
6prawda
2009-10-31T20:08:41+01:00
1 Prawda
2.Prawda
3.Fałsz
4.Prawda
5.Fałsz
6.Fałsz