Odpowiedzi

2010-03-29T18:05:22+02:00
Negatywny:
*dzikie wysypiska śmieci
*ścieki
*wycinanie lasów
*zanieczyszczenia z fabryk i hut

pozytywny:
*sadzenie roślin,drzew
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T18:08:21+02:00
Negatywne:zaśmieca środowisko,przekształca to co stworzyła przyroda na swój gust,wycina drzewa,pali tytoń co niszczy przyrodę,óczyszczalnie ścieków i wysypiska śmieci
Pozytywne:sadzi drzewa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:14:43+02:00
Negatywne np;
- zaśmiecanie środowiska
-budowanie różnych autostrad,supermarketów ,dróg itp. (ponieważ zajmują dużo miejsca i niszczą gleby)
- używanie różnych nawozów
- ścieki