Potrzebuje pomocy!
jesli ktoś z was ma lub miał jakiś czas temu twierdzenie pitagorasa to bardzo proszę o podanie jakiś stronek z zadaniami uzupełniajacymi bo mam jutro prace klasowa ztego i wiem ze jeszcze tego nie umiem i chciałabym dostać za tą prace ocene dostateczną wiec bardzo prosze o podanie jakich kolwiek zadań z tego tematu!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:06:57+02:00
Http://free.of.pl/g/gimboria/matematyka/klasa2/twierdzenie/powt2.5.html
http://www.szkolnictwo.pl/test,0,2678,Twierdzenie_Pitagorasa-zadania

zycze powodzenia ;)

p.s. licze na najlepsza ;P hehe ;D
1 5 1
2010-03-29T18:11:44+02:00
Http://matematyka.pisz.pl/strona/1781.html
http://odpowiedz.pl/58305/25/Zadania-z-zastosowaniem-twierdzenia-Pitagorasa.html?0
1 5 1