Proszę o zrobie nie 2 zadań a Analizą Ułożeniem i Rozwiązaniem równania Odpowiedzią i Sprawdzeniem
oto 1 zadanie:
W pewnym gospodarstwie zasiano żyto na 30ha ziemi co stanowi 20% całego obszru gospodarstwa.Ile hektarów ziemi było w gospodarstwie?
oto 2:
Oblicz kąty trójkąta w którym jeden kąt jest o 6 stopni większy od drugiego i o 6 stopni mniejszy od trzeciego
Z góry dzięuje i proszę o szybką odpowiedź bo to na jutro:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:28:15+02:00
1 zad
30 ha - 20%
x- 100%
20x - 3000ha/: 20
x= 150ha
odp: w calym gospodarstwie bylo 150ha ziemi

zad 2
zaluzmy ze trujkat jest ruwnoboczny wiec :
suma katuw wynosi 180
180: 3 =60
kąt 1 ma 60°
kąt 2 jest o 6 wiekszy od 1 czyli 60+6= 66°
kąt 3 jest mniejszy o 6 czyli 60- 6 = 54°
ale nie jestem pweien;/
2010-03-29T18:28:44+02:00
20 setnych razy 30 ha=60 ha
60 ha×5=300 ha

odp.W gospodarstwie było 300 ha ziemi