Odpowiedzi

2010-03-29T18:11:04+02:00
-6+(-7)=-13
60+(-30)= 30
-21+(-19)=-40
-70+80=10
10+(-12)=-2
-17+15=-2
65+(-110)=-45
3,5+7,5=11
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:12:09+02:00
-6+(-7)= -6-7=-13
60+(-30)=60-30=30
-21+(-19)=-21-19=-40
-70+80=10
10+(-12)=10-12=-2
-17+15=-2
65+(-110)=65-110=-45
3,5+7,5=11
1 5 1
2010-03-29T18:14:10+02:00
-13
30
-40
10
-2
-2
-45
11

moze byc.... jest dobrze rozwiazane licze na naj...
1 2 1