Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T19:33:42+01:00
Ateny
Saloniki
Pireus
Patras
Heraklion
Peristeri
Larisa
Kallithea
Nikea
Kalamaria
Glifada
Acharnes
Wolos
Ilio
Keratsini
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T19:58:37+01:00

GRECIA:Graniczy na północy z Albanią, Macedonią, Bułgarią i Turcją. Granice morskie wyznaczają od wschodu Morze Egejskie, od południa Morze Śródziemne, od zachodu Morze Jońskie. Podzielona administracyjnie na 10 obwodów.
Większe miasta (dane z 1991): Saloniki (407 tys.), Pireus (197 tys.), Patras (142 tys.), Larisa (102 tys.), Iraklion (Kandia) (102 tys.). W 1991 w miastach zamieszkiwało 63% ludności.