Spróbuj i ty odkryć swoją wyspę może być nią wygodny fotel , tajemniczy kąt w ogrodzie, balkon,trzepak na podwórku... wymyśl dla niej niezwykłą nazwę . Napisz, co chciałbyś robić w tym tajemniczym miejscu lub ułóż krótki wiersz na ten temat.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:17:05+02:00
Tajemnicze jeziorko.
Tajemnicze jeziorko znajduje się niedaleko domu mojej babci dzieją tam się niezwykłe i bardzo ciekawe rzeczy. Uwielbiam tam przychodzić wypoczywać i patrzeć w niebo na piękne i różnorodne kształty chmurek. To miejsce w którym można wypocząć i ucięknąć od wszystkich spraw które cię dotyczą.

Najlepsze??
21 3 21
2010-03-29T18:21:57+02:00
Wprowadziłam się do mojego domu dawno temu. Dziś jak szłam do szkoły zauważyłam stary klucz a na ścianie rysunek otworu do klucza.
Włożyłam klucz i ściana się odwróciła. Znalazłam tam staw czekolady z wodospadem,drzewo, którego owocami są cukierki i lodziarkę z lodami o wszystkich smakach.
Po szkole chodzę tam i szukam nowych miejsc zajadając się słodyczami które już znalazłam.
11 3 11
2010-03-29T18:22:51+02:00
Moja wyspa to kwitnący sad.Chciałbym w niej jeśc owoce różnego rodzaju(lub jabłka).



Moja wyspa to wielki kwitnący sad
Czasem jest złota jak las
tata kocha ją nad świat
więc gdy zasne spokojna głowa
wszystko sie zasni mi dookoła.


by Marcin Gajewski

(wyróżnienie za naj aktors)
24 4 24