Odpowiedzi

2010-03-29T18:16:22+02:00
20 1/2km = 20 2/4km
20 2/4km - 3 3/4km = 16 3/4km
20 2/4km + 16 3/4km = 37 1/4km

Uczestnicy w ciągu dwóch dni przejechali 37 i 1/4km.
2010-03-29T18:16:37+02:00
20,5+(20,5-3,75)=20,5+16,75=37,25
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T18:18:23+02:00
Dane :
I dzień 20 1/2 km
II dzień 20 1/2 - 3 3/4
Obliczenia
III dzień
20 1/2 - 3 3/4 = 41 / - 15/4= 82/4 - 15/4 = 67/4 = 16 3/4
Razem :
20 1/2 + 16 3/4 = 41 /2+67/4= 82/4+67/4=149/4 = 37 1/4

Odp. :W ciągu dwóch dni przejechali 37 1/4 km