Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:31:47+02:00
Witam cię Asiu...
Słyszałam , że ostatnio bardzo dużo czasu spędzasz przed telewizorem i nie korzystasz z innych ciekawszych zajęć..
Zapewne jest wiele przyczyn przez które siedzisz w domu..
Ale nadmierne oglądanie telewizji nie jest dobrym rozwiązaniem.
Jest wiele ciekawszych zajęć. Przyszła wiosna. Za oknem piękna pogoda. Rośliny kwitną , ptaszki śpiewają. Wyjdź na spacer, na świeże powietrze. Jeśli lubisz sport to pograj wraz z przyjaciółmi w piłkę nożną, czy siatkówkę. Odwiedź przyjaciółkę, zapisz się na lekcje tanca (np.hip-hopu). Te czynności są zapewne przyjemniejsze niż ciągłe oglądanie seriali, czy innych filmów.
Oglądanie telewizji ma swoje plust a także minusy!
plusem jest to że wiesz co się na świecie dzieje, oglądając programy przyrodnicze uczysz się. Ale nie można całych dni spędzać przed telewizorem! Szkodzi to twojemu wzrokowi. Zajmuje cenny czas. Zamiast tego poczytaj ciekawą książkę dzięki której uruchomisz swoją wyobraźnie , a także poznasz nowe słowa i przypomnisz sobie pisownie znanych ci już wyrazów.
Tak więc posłuchaj moich rad i postaraj zmienić swoje życie póki czas...
Pozdrawiam...............


(hm.. mam nadzieje że choć kilka zdań z mojego listu ci się przyda:) pozdrawiam:))
2 5 2
2010-03-29T18:42:37+02:00
kOCHANA ASU ! PARYZ.22.03.2
NA POCZĄTKU LISTU CHCIAŁAM CIĘ POZDROWIC SERDECZNIE,
NIE WARTO SPĘDZAĆ CAŁY DZIEŃ PRZET TELEWIZJĄ BO PSUJE CI SIĘ WZROK.
I IDZIE PRĄD DUŻO I KOSZTY ROSNĄ. I ZLE WPŁYA NA MÓZG I ROZWÓJ NA PSYCHIKĘ, ZAMIASZ SIEDZIEC PRZED TELEWIZJĄ TO PRZYJEC DO NAS LUB SPĘDZ TEN CZAS Z KOLEGAMI I KOLERZANKAMI TO DOBRZE ZROBI TOBIE.
MYŚLE KOCHANO ASIU CIĘ PRZEKONAŁAM ZEBY MNIEJ OGLĄDAC TELEWIZJĘ.
JESZCZE RAZ KOCHANA ASIU CIĘ POZDRAWIAM I TE DNI SPĘDZ MIŁO I PRZYJEMNIE NA POWIECZU Z TOWARZYSTWEN A NIE PRZED TELEWIZJĄ .

TWOJA NAJLEPSZA PRZYJACIUŁKA
KASIA!
3 2 3