Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T19:42:59+01:00
Gospodarstwa - 13,3mln
gospodarstwa posiadające magnetowidy - 88%
88% = 0,88
13,3mln * 0,88 =11,704mln

Odp. Koreańczycy posiadali 11,704 mln magnetowidów
1 5 1
2009-10-31T19:43:12+01:00
13300000 - 100%
x - 88%

x= 13300000 * 88 / 100 = 1170400000 * 100 = 11704000
1 5 1
2009-10-31T21:13:04+01:00
88% =0,88
0,88* 13,3 mln =11,704 mln = 11 704 000
Odp.Koreańczycy posiadali w 1997 roku 11 704 000
magnetowidów.