Odpowiedzi

2010-03-29T18:19:59+02:00
Azja południowo-wschodnia słynie z dużych upraw kawy i herbaty.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T18:20:18+02:00
Kraje Azji południowo zachodniej słyną przede wszystkim z tego że jest tam
wydobywanych wiele surowców nineralnych.
Rónież ten kontynent jest najbardziej zaludnionym na regiony świata
. Ten fragment globu, leżący w strefie klimatów: zwrotnikowego,
monsunowego i równikowego, które są wyjątkowo gorące.

Krótko zwięźle i na temat licze na naj
4 2 4