Ponumeruj etapy powstawania zawału serca.

a) podwyższenie poziomu cholesterolu we krwi
b) brak tlenu w komórkach mięśnia sercowego
c) zatrzymanie akcji serca
d) niewłaściwa dieta
e) odkładanie się cholesterolu na ścianach naczyń krwionośnych
f) śmierć części komórek serca

Ostrzegam ma to być prawidłowo rozwiązane.

3

Odpowiedzi

2009-10-31T19:45:54+01:00
D niewłaściwa dieta
A podwyższenie poziomu cholesterolu we krwi
E odkładanie się cholesterolu na ścianach naczyń krwionośnych
B brak tlenu w komórkach mięśnia sercowego
C zatrzymanie akcji serca
F śmierć części komórek serca
2009-10-31T19:46:32+01:00
1. d) niewłaściwa dieta
2. e) odkładanie się cholesterolu na ścianach naczyń krwionośnych
3. a) podwyższenie poziomu cholesterolu we krwi
4. b) brak tlenu w komórkach mięśnia sercowego
5. f) śmierć części komórek serca
6. c) zatrzymanie akcji serca
chyba
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T19:57:11+01:00
1d,2a,3e,4b,5f,6c
jest prawidłowo na 100%
1 5 1