Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:24:58+02:00
A) 4x-3=3x+5
4x-3x=5+3
x=8
b) 5x+2=7-3x
5x+3x=7-2
8x=5
x=5/8
c) 3(x-1)=0
3x-3=0
3x=3
x=1
d) -6(x+1)=24
-6x-6=24
-6x=24+6
-6x=30
x=-5
e) -7(x-2) 3x-1
-7x+14=3x-1
-7x-3x=-1-14
-10x=-15
x=15/10=3/2
f) 4(x-1)=6(1+x)
4x-4=6+6x
4x-6x=6+4
-2x=10
x=-5
2010-03-29T18:26:06+02:00
A) 4x-3=3x+5
4x-3x=5+3
x=8

b) 5x+2=7-3x
5x+3x=7-2
8x=5
x=5/8

c) 3x-3=0
3x=3/:3
x=1

d)-6x-6=24
-6x=24+6
-6x=30/:(-6)
x=-5