Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:25:05+02:00
Już wiem. ;D

a)
z/a = t/c
zc=at
z= (at)/c
b)
b/z=4x/d
4zx=bd
z= (bd)/4x
c)
x =(a+b)/z
z= (a+b)/x
25 4 25
2010-03-29T18:27:01+02:00
1) z/a = t/c //×a
z=t/c × a
2) b/z =4x/d //×z
b = 4x/d × z // 4x/d
b/4x/d = z
3)x=a+b/z
z=a+b/x

11 3 11
2010-03-29T18:31:27+02:00
(na ukos)
a) at = zc /÷c
z= at/c
b) 4xz=bd /÷4x
z=bd/4x
c) x=a+b/z / ×z
xz=a+b /÷x
z=a+b/x

W wyniku a+b jest całe w liczniku. W mianowniku (na dole) jest jedynie x.
10 2 10