Odpowiedzi

2009-10-31T19:47:46+01:00
Ponieważ krew rozprowadza sie po całym ciele , i zalewa organy wewnętrzne .
Przez to również krew nie przechodzi żyłami i nie mamy krwi w żyłach , która powinna płynąć .
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T19:50:37+01:00
Krwotok wewnętrzny może być zagrożeniem dla życia osoby poszkodowanej dlatego, iż krew rozlewa się do jam ciała i może zakazić narządy, np. nerki. Osobie, która doznała krwotoku wewnętrznego, należy zapewnić spokój i pomoc lekarską.
4 5 4