Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T19:48:27+01:00
Wiara to łączność człowieka z Bogiem.
Wierzę w Boga trójjedynego.
Sensem życia na ziemi jest zasłużenie sobie na niebo.
Bóg nie jest dla nas po coś. Po prostu jest.

___________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T22:17:40+01:00
Wiara to oddawanie komuś czci. Niezwykłego przywiązania.
W Boga wierzę - Jezusa Chrystusa.
Życie - podczas swojego życia staramy sobie zasłużyć na życie wieczne - po śmierci - zbawienie. Staramy się również być dobrym katolikiem - pomagać innym.
Bóg pomaga nam przetrwać, pomagać w trudnych chwilach, sytuacjach dla nas. Bóg jest wszechmocny i dobry.