Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:27:57+02:00
Czynniki wypychające ze wsi do miast:
-brak pracy
-niski poziom życia
-brak miejsc zamieszkania

Czynniki przyciągające:
-większy rynek pracy
-możliwosc dobrej edukacji, rozwoju
-wielki rynek mieszkań
2010-03-29T18:32:04+02:00
1. *Poszukiwanie pracy
*większy dostęp do kultury
*większe możliwości kształcenia, dostęp do uniwersytetów, nauki, szkół

2. *Chęć zaznania spokoju, ciszy
* ze względów zdrowotnych, na wsi jest czystsze powietrze, mniej zanieczyszczeń
* możliwość uprawiania roślin i hodowli zwierząt