Napisz kulturalny apel do ludzi aby nie śmiecili.Podaj odpowiednią argumentację .
Bezpośredni zwrot do ludzi,zasygnalizowanie problemu:
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
Argumentacja
_________________________________________________x17
Gorący,poruszający apel:
_________________________________________________x4

proszę o odp

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:27:19+02:00
APEL!
Drodzy Państwo zgłaszam się do Państwa z uprzejmą prośbom abyście starali się dbać o naszą planetę.To bardzo łatwe ponieważ wystarczy tylko segregować śmieci nie wyrzucać śmieci do rzek i jezior ponieważ taknaprawde szkodzicie sami sobie!.
Ponieważ przez Takie nie odpowiednie zachowanie powiększa się tzw dziura ozanowa topnieją lodowce przez co możemy niebawem stracić nasze wspólne dziedzictwo ziemie,)Od nas zależy jak nasza ziemia bd wyglądać za 5,10,15 lat



.....(imie nazwisko)


mam nadzieje ze pomogłam :)
powidzenia
3 4 3
2010-03-29T18:28:18+02:00
Ludzie!!! Widzicie co się tutaj dzieje...Każdy śmieci w szkole.Dbajcie o środowisko!!!.Bo nie damy sobie rady bez przyrody.Czy damy sobie rade bez pola uprawnego??? czy damy sobie rade bez tlenu??? a czy damy sobie rade bez łąk,drzew,zwierząt???.Dlatego mówie wam dzisiaj "nie śmiećmy" bo wyjdziemy na tym źle.


Dziękuje
1 1 1