Kto według Ciebie powinien przede wszystkim przeczytać ''Małego Księcia'':dorośli ,dzieci ,młodzież ,zakochani ,samotni...?
Uzasadnij swoją wypowiedź.
Kto powinien przeczytać do wyboru.
Pilne proszę o pilne odpowiedzi do godz. 19.30.
Pliska!!

2

Odpowiedzi

2010-03-29T18:28:39+02:00
Ksiazka jest przeznaczona dla wszystkich. Jednak glowana grupa docelowa sa dorosli. Przez ten tekst, moga zobaczyc jak oceniaja ich dzieci. Co mogliby zmienic, a co zostawic.

naj ? :))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:29:56+02:00
,,Mały książę" to książka dla każdego . Jest zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci .
Ludziom dorosłym przypomina ona to że byli kiedyś też dziećmi z wielką wyobraźnią ..gdy malowali pierwsze kwiatki,słoneczka ...itd.
Ludzie samotni hmm.. też ;d ponieważ książka uświadamia ludziom jak ważna jest przyjaźń .
=)