Odpowiedzi

2010-03-29T18:44:16+02:00
Ref.ciemno,ciemno,ciemno,nagle jaasno
jest ciemno,a na de mną jasny ksieężyc
ref.
jest już północ,co za noc,jaki ksieężyc
ref.
jest już rano,ja jem danio,wyszło słoońce
ref.
po południu na wagary,po co mi szkoła
ref.

wiem że głupie,ale innej nie wymyślę
tytuł:ciemna jasność
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:53:11+02:00
Decyzja

1. ciemność czy jasność wybrać mam
Sam już nie wiem czy rade dam
po obu stronach jest coś dobrego
chce to co jest mi bliskiego

2. Dusza powołuje mnie do jasności
lecz moje serce ciągnie do ciemności
wybrać jest trudno ale ja muszę
chyba zacznę słuchać swą duszę

3. Czy do ciemności?. czy do jasności
Po obu stronach jest wiele miłości
Wybór jest ten za trudny dla mnie
choć chyba zaczynam myśleć przesadnie

4. mam w głowie tysiąc myśli i tysiąc słów
chyba za dużo posiadam ich znów
czy słuchać serce?. Czy słuchać dusze
Znów odpowiedź znaleźć muszę

Proszę o naj ;***