Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:33:04+02:00
Chodzi o to,że jak ktoś będąc jeszcze dzieckiem przyzwyczai się do czegoś,coś sobie ubzdura lub ktoś go np. przekabaci,żeby być niemiłym dla innych to po prostu zostanie taki do końca życia. Będzie obrażał innych i krytykował.

W inny sposób nie potrafię Ci tego wytłumaczyć. Ale mam nadzieję,że w jakimś chociaż małym stopniu pomogłam. ;DD
4 4 4
2010-03-29T18:36:54+02:00
To znaczy że ktoś nabiera nawyki gdy jest młody, a puźniej gdy jest stary są tego złe skutki np.gdy jestem mlody i palę papierosy na starosć będe miał mniejszą kondycje i mogę mieć raka i ded.
Myślę że dobrze opisałem.
3 5 3