Odpowiedzi

2009-10-31T19:58:49+01:00
Ma się nie martwić wszysto w swoim czasie się ułoży potrzeba tylko czasu ;]
Najważniejsze ze ukochana osoba nie cierpiała.
ze teraz spogląda na Ciebie .
Jest w miejscu gdzie nie odczuwa bólu w lepszym świecie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T19:59:39+01:00
Wiem , że ci ciężko ale trzeba żyć dalej. Trzeba żyć z nadzieją na lepsze jutro. Nie wolno się poddawać. Trzeba myśleć że tej osobie jest już dobrze , ze nie musi się zmagać z chorobą. Na pewno ta zmarła osoba nie chciałaby abyśmy się zamartwiali. Chciałaby abyśmy się nie załamywali tylko o niej pamiętali i się za nią modlili.
1 5 1