Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T19:58:34+01:00
Włochy kojarzą się głównie ze spaghetti, pizzą, włoskim głośnym stylem bycia, Erosem Ramazzottim, Romeo i Julią, Watykanem i toskańskim niebem. Oprócz tego to miejsce, gdzie zaraz po Grecji narodziła się wielka cywilizacja, rozwinęła kultura i nauka. Wielu naszych rodaków w XVI - XVIII w. podróżowało do Rzymu czy Padwy, aby zdobyć odpowiednie wykształcenie. Wręcz było to w dobrym tonie. Włochy to także wspaniałe zabytki i piękne krajobrazy. Krystalicznie czysta woda, zatoki (chociażby Kalabrii) z szerokimi piaszczystymi plażami, malownicze urwiska skalne wpadające do błękitnych wód Morza Tyrreńskiego, a w głębi lądu wzniesienia pogórza apenińskiego ze szczytami Sila na północy i Aspromonte na południu, wśród których znajdziemy nieduże senne miasteczka, gdzie życie płynie powoli i idealnie charakteryzuje włoski nastrój. Włochy to także góry, które są dużym atutem tego kraju. Zimą w Alpy i Dolomity zjeżdżają miłośnicy białego szaleństwa. Włosi są już na to przygotowani i dbają o dobrą jakość usług.
1 1 1
2009-10-31T19:59:10+01:00
Specyficzna kuchnia pasta - makaron, pizza - pizza,
Ciemniejsza karnacja, większe oczy, ciemne włosy ( zazwyczaj kręcone).
Język włoski.

a tu masz odpowiedz poprzedniczki http://hiker.com.pl/wlochy.php :)
2009-10-31T21:48:12+01:00
Włosi są ludźmi impulsywnymi, gościnnymi, bardzo spontanicznymi, ale charakteryzują ich również cechy takie, jak zarozumiałość i zbyt duża pewność siebie. ...