Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:32:28+02:00
Jest to Święto obchodzone przez chrześcijan.
Albo Pascha jest także potrawą Wielkanocną .
19 2 19
bardzo dziękuje za odp.
przydało mi się dostałam 5 za odp. w szkole
2010-03-29T18:55:18+02:00
1. judaistyczne święto obchodzone w pierwszą niedzielę po wiosennej pełni Księżyca; Pesach; 2. inaczej: Wielkanoc
2. danie wielkanocne z sera, jaj, masła i rodzynków
9 4 9