1.odpowiedz tak lub nie.
a)czy niziny w polsce moga byc pagorkowate?
b)czy najwyzszym pasmem gorskim polski sa karkonosze?
c)czy w polsce przewazaja niziny?
d)czy sudety sa polozone na poludniowy wschod od gor swietokrzyskich?
e) czy pojezierze pomorskie jest nizina?
f)czy region geograficzny w ktorym mieskzasz znajduje sie na wysokosci ponad 300 m n.p.m.?
g) czy w polsce wysokosci bezwzgledne nizin moga byc wieksze niz wysokosci bezwzgledne wyzyn?

2.korzystajac z mapy hipsometrycznej w atlasie podaj po dwa przyklady regionow geograficznych polski ktore polozone sa na wysokosci:
a) 0-300m n.p.m.
b)300-600m n.p.m.
c) powyzej 600m n.p.m.

3

Odpowiedzi

2009-10-31T20:00:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T20:04:31+01:00
A. tak
b. nie
c. tak
d. tak
e. tak
f. gdzie mieszkasz?
g. tak

2.
a. Pomorze Gdańskie, Pomorze Szczecińskie
b. Wyżyna Lubelska, Wyżyna Krakowsko-Częstochowska
c. Tatry, Karkonosze
2 3 2
2009-10-31T20:08:49+01:00
1.
a)nie
b)nie
c)tak
d)tak
e)nie
f)tak
g)nie
2 3 2