Odpowiedzi

2010-03-29T18:33:54+02:00
Przyczyny:
brak proporcjonalnej do wzrostu gospodarczego emisji pieniądza.
nadmierne oprocentowanie lokat terminowych

skutki:
konsumpcja i zamówienia przemysłu są odsuwane w czasie
zmniejszenie opłacalności produkcji
wzrost siły nabywczej pracującej części

pozdrawiam ;**
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:44:00+02:00
Przyczyny:
- redukcja zasobów pieniądza w obiegu
- masowa kontrakcja kredytu bankowego
- zbyt wysokie oprocentowanie lokat (terminowych)
------------------------------------------------------------------------
skutki :
- opłacalność produkcji się zmniejsza, ogranicza się ją
- oczywiście większość obywateli biednieje
- ciągłe ograniczanie kosztów
- odkładanie inwestycji
- wypływ kasy z produkcji
4 5 4