Hejo.! Zaznaczyłam religię, ale tak naprawde chodzi o godzine wych;//

Potrzebuję SZYBKO jakichś piosenek o cierpieniu. Żeby był podkład pod prezentacje o księdzu Władysławie Demskim, więc MUSI być o cierpieniu.

Daje dużo punktów, bo nie mam co z nimi zrobic, a to zadanie jest NAPRAWDE bardzo ważne;//

Baaardzo, ale to bardzo dziękuję za pomoc;]

2

Odpowiedzi

2010-03-29T18:33:55+02:00
Np. piosenka cierpie dla was
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:36:03+02:00
Ewelina flinta - cierpienie
stachursky - cierpienie + ból
pain - my mistery
tłoku - ból, cierpienie
Niezapomniane cierpienie - Vampire Princess
W krzyżu cierpienie..
1 5 1