Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T20:13:41+01:00
Jednokomórkowce-
grzyby-* Saprofity (rozkładają martwe szczątki)
*Pasożyty (pasożytują na roślinach i zwierzętach)
*Symbionty - Symbioza z organizmami autotroficznymi (Helotyzm i Mikoryza)
rośliny-są samożywne odżywiają się w procesie fotosyntezy
zwierzęta- odżywiają się innymi zwierzętami-mięsożercy
odżywiają się roślinami- roślinożercy
odżywiają się padliną- padlinożercy
odżywiają się wszystkim co znajdą- wszystkożercy
17 3 17
2009-10-31T20:57:09+01:00
Jednokomórkowce- odżywiaja się drogą fagocytozy, pinocytozy, osmozy

6 3 6
2009-10-31T22:35:58+01:00
Rosliny- same produkuja sobie pokarm(fotosynteza)
grzyby- w symbiozie z grzybami zyje wiele grzew: sosna, swierk, modrzew, buk, dab, topola, brzoza, (mikoryza)
zwierzeta:roslinozercy-roslinami np.zebry,zyrafy.,padlinozercy- miesem martwych zwierzat np. hieny, sepy.,wszystkozercy-roslinami i miecem np. dziki
7 4 7