Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:36:32+02:00
Moim ulubionym miejscem jest park. chodze tam z przyjaciolmi. rozmawiam slucham muzyki a takze wyciszam sie. lubie podczas wiosny tam chodzic gdy spod sniegu wychodza pirwsze kwiaty. we wrzesniu tez jest bardzo przjemnie gdy spaceruje po kolorowych lisciach. park to jest najbardziej ulubione miejsce gdzie chodze.
11 3 11
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T18:37:54+02:00
Moim ulubionym miejscem, gdzie najchętniej spędzam czas jest szkoła, a konkretniej zajęcia pozalekcyjne, gdzie kształcę swoje umiejętności.W tym miejscu spędzam najwięcej czasu, a więc staram się, żeby było to moje ulubione miejsce spośród wielu.W tym miejscu spotykam się ze swoimi kolegami, koleżankami, przyjaciółmi.W tym miejscu zdobywam dobre stopnie, i każdego dnia uczę się czegoś nowego.
125 2 125