Błagam o pomoc
licze o szybka pomoc
oczywiscie naj !! gwarantowany !!
1. Szereg w którym występują wyłącznie przymiotniki stopniujące się w sposób regularny prosty to :
a) magiczny,zimny,głęboki,ludzki
b) niski,odważny,kolorowy,niesamowity
c) drewniany,staranny,wyraźny,gorący
d) jasny,wesoły,głęboki,bezpieczny
2. Określ jakimi częściami zdania są podkreślone wyrazy i wyrażenia , Posłuż się następującymi oznaczeniami O-okolicznik
P-przydawka D-Dopełnienie

a) Za sekundę będziemy z powrotem ( podkreslone za sekundke )

b) na chwile zupełnie mnie oślepiło ( podkreslone zupełnie )
c) To pociągnij za łancuszek ( podkreslone za łancuszek )
d) To jakaś podejrzana sprawa( podkreslonje podejrzana )
e) Naprawde mnie nie widzisz (podkreslone Mnie)
f ) Z Przejęcia nie byłem w stanie wymówić słowa (podk z przejecia )


Odmień czasownik Błysneło przez liczby osoby i rodzje w czasie przyszłym


Błagam o szybka pomoc

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:38:22+02:00
1d
2:
aO
bD
cD
dP
eD
fD

3.1os błysnę
2os błyśniesz
3os błyśnie

lmn.
1os błyśniemy
2os błyśniecie
3os.błysną

6 3 6
2010-03-29T18:43:48+02:00
Zad 1 odp. D
Zad 2 :
a) D
b)P
c)O
d)O
e)D
f) D

Błysneło :
Ja - błysnę
Ty - błyśniesz
My - błyśniemy
Oni - błysną
Ona - błyśnie
on - błyśnie
wy - błyśniecie
ono - błyśnie

6 3 6