Zaznacz trzy zdania, które dotyczą klimatu morskiego.
a) Charakteryzuje się niewielkimi średnimi rocznymi amplitudami temperatury powietrza.
b) Charakteryzuje się bardzo dużymi średnimi rocznymi amplitudami temperatury powietrza.
c) Występuje między innymi w Kazachstanie.
d) Występuje między innymi w Irlandii.
e) Charakteryzuje się częstymi mgłami i opadami deszczu.
f) Charakteryzuje się bardzo mroźnymi zimami

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:37:19+02:00
2010-03-29T18:37:31+02:00
2010-03-29T18:38:25+02:00