Odpowiedzi

2010-03-29T18:37:30+02:00
Topnienie lodowców
wyzsze temperatury
ginięcie zagrożonych gatunków
mniejsza ilosc opadów
susze
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:39:58+02:00
1. ocieplenie klimatu.
2. topnienie lodowców
3. podniesienie poziomu wód
4. zmiany klimatyczne- konsekwencją są gwałtowne burze, huragany i tornada.
5. wpływ na roślinność, wymarcie niektórych gatunków roślin.

6 4 6
2010-03-29T18:40:01+02:00
-ocieplenie klimatu
-topnienie lodowców
-podwyższenie poziomu wód
-zalewanie terenów podmorskich
-migracje ludności
-nasilenie zjawisk ekstremalnych(susze powodzie tornada)
3 4 3