Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:47:55+02:00
Konstytucje nadał król Fryderyk August(Saksonia)Władza wykonawcza
-sejm i senat władza wykonawcza
-kodeks Napoleona
-armia licząca 50 tys. żołnierzy
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T18:48:49+02:00
Księstwo Warszawskie utworzono w roku 1807.Panstwo to mialo wlasnu sejm,rząd,armię oraz władcę.Został nim król Saksoni.Księstwo nie mogło prowadzic samodzielnie polityki zagranicznej.utworzenie Księstwa nie spełnialo oczekiwan Polaków.Jego niewielkie terytorium i uzależnienie od Francji sprawiało,że była to jedynie namiastka polskiej państwowości.