Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T18:47:23+02:00
Uważam że Edmund źle postąpił zdradzając rodzeństwo.Lecz wolał mnóstwo przyjemności niż własną rodzinę.Ale cuż kazdy człowiek popełnia błedy.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:59:24+02:00
Edmund, jeden z bohaterów ,,Opowiesci z Narnii'', był osoba nie typową. W jego zachowaniu widzimy kontrast między poczatkiem opowiadania i końcem. Gdy wchodzi do nowego i nieznanego świata, spotyka na swojej drodzę kobieta. Nie znał jej zamiarów. W tym oto momencie jest mi go żal. Wtedy czuł sie zagubiony i uwierzył złej kobiecie, która wykorzystała to. Z drugiej strony zawiodłem/łam się na bohaterze, iż uwierzył osobie nieznajomej.Towarzyszył kobiecie w róznych nikczemnych wydarzeniach. Jednak nastał moment kiedy zrozumiał swoje zachowanie. Miłość do rodziny wygrała nad władzą. Mimo tego, iz zdradził rodzinę, wybaczyłabym mu to, poniewaz dojrzał i wrócił.
8 4 8