Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T18:41:08+02:00
2010-03-29T18:42:11+02:00
0,5 * 0,5 = 0,25
0,36 * 0,50 = 0,18
10 * 0,1 = 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:48:35+02:00
5,231x3,12==16,31872-przesuwasz 5miejsca od końca ponieważ w pierwszej liczbie masz za liczbą trzy liczby a z drugą liczbą stoją dwie liczby 3+2=5
12,3×2,4=1,7 i przesuwasz dwa miejsca od końca
jak chcerz liczyć pisemnie to liczysz normalnie podpisujesz tak jak noramalne liczby nie zwracaj uwagi na przecinek tylkona końcu paczysz gdzie był pzrecine w pierwszej liczbie i w drugiej a potem odcinasz mniejsa
4,22×4,555=19,2221
ja śą jakieś pytania to napisz