Odpowiedzi

2010-03-29T18:41:48+02:00
Jednuje sobie dziewczynkę , zwłaszcza uratowanie słonia przekonuje Nel , że Staś się nie zmienił.

Według mnie Nel jest postacia niedocenioną. Ginie w cieniu swojego wspaniałego przyjaciela. Dziewczynka poddana zostaje przecież dużo cięższej próbie . Nie jest przygotowana do takiej trudnej podróży , jest młodsza i słabsza. Nie załamała się jednak , wspierała chłopca ( nawet kleiła latawce ) , w ciężkich chwilach dodawała mu otuchy. Nigdy nie zwątpiła w Stasia , dzięki czemu Staś czuł , że postępuje słusznie. Nie poddał się i szczęśliwie przeprowadził ją przez pustynię. Chciałbym mieć taką przyjaciółkę . Bardzo oddaną , szczerą , dobrą . Nel zasługuje na co najmniej takie same uznanie jak Staś. Nel to mała , dzielna osóbka . prawdziwe wsparcie i podpora Stasia. Dobrze , że podróżowali razem.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:45:10+02:00
Wygląd zewnętrzny
Nel to córka pana Rawkisona,śliczna,osimioletnia dziewczynka.Była Angielką.Jej matka zmarła gdy Nel miała trzy latka.

Cechy usposobienia
Bohaterka była wesołą,troszkę nieśmiałą dziewczynką.Wrażliwa i delikatna zawsze była otoczona kochającymi ją ludźmi.Zwykle towarzyszył jej ojciec lub Staś,a także pani Oliver-nauczycielka,i Dinah-murzyńska piastunka.Wszystkich zachwycała urodą i wdziękiem.
3 5 3