O ile procent więcej , o ile mniej.
Punkty procentowe

Proszę o Obliczenia

zad 3

Banany - 3,50 zł
Winogron - 4,20 zł
Jabłka - 4,00 zł

oblicz o ile procent :

a) Winogrona są droższe od bananów
b) Banany są tańsze od jabłek
c) Winogrona są droższe od jabłek

3

Odpowiedzi

2009-10-31T20:24:30+01:00
4,20 - 3,50 = 70 gr. pkt.procentowe
0,70/3,50 * 100% =20 %

4 - 3,50 = 50 gr
0,50/4 * 100% = 12,5 %

4,20 - 4 = 20 gr
0,20/4 * 100% = 5 %
2 3 2
2009-10-31T20:27:32+01:00
A)4,2 - 3,5 = 0,7gr 0,7:3,50 * 100% =20 %
B)4 - 3,50 = 50 gr 0,5:4 * 100% = 12,5 %
C)4,20 - 4 = 20 gr 0,2:4 * 100% = 5 %
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T20:27:52+01:00
WINOGRON JABŁKA
RÓŻNICA CEN ÷ CENĘ BANANÓW
(42-35) ÷ 35 = 7÷35=20%


BANAN JABŁKA
RÓŻNICA CEN÷CENA JABŁEK
(40-35)÷40= 5÷40=12,5%

WINOGRON JABŁKA
RÓŻNICA CEN ÷CENA JABŁEK
(42-40) ÷ 40= 2÷40=5%
3 2 3