.........PILNE!!!BŁAGAM O POMOC!!!
1. Poniższy rysunek przedstawia siatkę ostrosłupa Oblicz pole powierzchni tego ostrosłupa.(rysunek w załączniku)

2. Oblicz pole powierzchni ostrosłupa:
a) prawidłowego czworokątnego, którego krawędź podstawy ma 10 cm, a krawędź boczna 12 cm.
b) prawidłowego sześciokątnego, którego krawędź podstawy ma 14 cm, a krawędź boczna 25 cm.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:57:45+02:00
Zadanie w załączniku. pozdrawiam liczę na naj
8 2 8
2010-03-29T19:18:03+02:00
Zadanie 1

Pc = 1*1+4(0,5*1*1)
Pc = 1+4*0,5
Pc = 1+2
Pc = 3


zadanie 2

a)
Hb^+(10:2)^ = 12^
Hb^+25 = 144
Hb^ = 119
Hb = √119
Pc = 10^+4*0,5*10*√119
Pc = 100+20√119
Pc = 20(5+√119)

b)
Hb^+(14:2)^ = 25^
Hb^ = 625-49
Hb^ = 576
Hb = 24
Pc = 6*14*14√3/4+6*0,5*24*14
Pc = 1176√3/4+1008
Pc = 294√3+1008
7 2 7
2010-03-29T19:22:56+02:00
Zad 1
1²+ 4×(½×1²)= 1+ 4 × ½= 1+2= 3 j²

zad 2
w załącznikach
3 1 3