Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:48:44+02:00
- przypuszczenia(np. to możliwe)
- rozmowy o hobby (np. umiem to robić)
- wyrażanie zakazów/nakazów (np. nie wolno otwierać tych drzwi)
- informowanie o powinnościach (np. powinieneś wysłać ten list do końca tygodnia)
- zdolności (np. tego się nie da już naprawić)
  • xDyM
  • Początkujący
2010-03-29T18:51:59+02:00
Can - Przy możliwości wykonywania czegoś, pytanie o pozwolenie

Dla wyrażenie przypuszczenia w przeszłości stosujemy may (might)


Must - występuje w dwóch podstawowych znaczeniach konieczności i przekonania.