Odpowiedzi

2010-03-29T18:48:52+02:00
X²+16=1+x²-1
x²-x²=1-1-16
0=-16
i znak równości musi być przekreślony na końcu bo to niemożliwy wynik
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T18:56:09+02:00
X²+16=1+x²-1
x²-x²=1-1-16
0≠-16

znak = musi być przkreślony
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:58:46+02:00
(x-4)2=1+(x+1)(x-1)
(x-4)(x-4)=1+9X+1)(x-1)
x2-4x-4x+16=1+x2-x+x-1
-8x+16=1-1
-8x+16=0
-8x=-16
x=16/:2
x=2