Odpowiedzi

2009-10-31T20:34:07+01:00
Napewno przy napędzie odrzutowców ale wiecej nie wiem ;|
8 1 8
2009-10-31T20:34:22+01:00
-jeżeli widzę jak ktoś wymiotuje następuje odrzut (mnie)

a ta na serio to
- silniki odrzutowe
* silniki turboodrzutowe,
* silniki pulsacyjne,
* silniki rakietowe.
- w borni ( do przeładowania pocisku)
- w promieniowaniu ( odrzut jądra)
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T21:58:20+01:00
-Odzrut rakietowy-rakiety kosmiczne ,aby sie wzbila musi urzyc odrzutu
-Odrzut broni palnej lub maszynowej-tz.tak zwanej energii odrzutu swobodnego zamka.
-Odrzut w przyrodzie-meduza chcac sie poruszac nabiera wody ,gwałtownie ja wypuszcza( czyli odrzut) i powoduje to uniej ruch .
10 4 10