HISTORIA


1.Wypisz 10 PIERWSZYCH prezydentów USA !


2.Kogo wizerunek znajduje się na banknotach :
1$ ; 5$ ; 10$ ; 20$ ; 50$ ; 100$ .


Ps.Bardzo proszę o szybkie odpowiedzi ,
ponieważ zadane mam to na jutro.
Jest to dla mnie bardzo ważne !
Punktów dałam tyle ile mogłam , PRZEPRASZAM !

3

Odpowiedzi

2010-03-29T18:52:35+02:00
1.George Washington
John Adams
Thomas Jefferson
James Madison
James Monroe
John Quincy Adams
Andrew Jackson
Martin Van Buren
William Henry Harrison
John Tyler
James Knox Polk
Zachary Taylor
Millard Fillmore
Franklin Pierce
James Buchanan
Do dzisiaj jest około 40 prezydentów.
1 5 1
2010-03-29T18:54:20+02:00
1. George Washington, John Adams, Thomas Jefferson, James Madison, James Monroe, John Quincy Adams, Andrew Jackson, Martin Van Buren, William Henry Harrison, John Tyler.

2. Nie mogę tego znaleźć
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:55:06+02:00
10 pierwszych prezydentów USA:
1.George Washington
2.John Adams
3.Thomas Jefferson
4.James Madison
5.James Monroe
6.John Quincy Adams
7.Andrew Jackson
8.Martin Van Buren
9.William Henry Harrison
10.John Tyler


Wizerunki na banknotach:
1$ - George Washington
5$ - Abraham Lincoln
10$ - Alexander Hamilton
20$ - Andrew Jackson
50$ - Ulysses Grant
100$ - Benjamin Franklin