Odpowiedzi

2010-03-29T18:49:28+02:00
12 1/4kg-1 3/5kg=12,25kg-1,2kg=11,05kg

Odp.: Gruszki ważą 11,05kg.


Liczę na naj ..
2 5 2
2010-03-29T18:54:26+02:00
12 1/4 - 1 3/5 = 49/4 - 8/5 = 245/20 - 32/20 = 213/20= 10 13/20 waga gruszek czyli to jest 10.65 kg

Myśle ze naj sie nalezy :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:57:05+02:00
Skrzynka z gruszkami- 12 1/4 kg= 12kg25dag
Skrzynka -1 3/5 =1kg 60dag
1kg=100dag=1000g

12,25kg-1,60kg=10,65kg

Gruszki ważą 10kg65dag
1 5 1