Odpowiedzi

2010-03-29T18:50:23+02:00
10 lyzek milosci , 2 szklanki przyjacielstwa, 20 lyzek spowiedzi ... szklanka wody swieconej
skladniki zmiksuj ....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:50:40+02:00
Składniki :
co niedziele Msza święta
rano i wieczorem solidna modlitwa
dobre uczynki
miłosierdzie do bliźnich

sposób przygotowywania:
wszystko wzuci do miski i wymieszać a następnie spożywać codziennie dwie łyżeczki
1 5 1