Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T20:35:32+01:00
Konstantynopolitaneczka tak mi podawano na polskim pozdrawiam
lub zdrobnienie Konstantynopolitańczykowianeczka

albo takie dziewięćdziesięciodziewięciowartościowość
2009-10-31T20:37:11+01:00
Konstantynakonstantypolkonstantynakonstantynopolitańczykiewiczówna

Dziewięćsetnodziewięciomilionowodziewięćsetnodziewięciodziewięciotysięcznodziewięćsetdziewiędziesięciodziewięcopółpiętrowiec 125 liter

neokonstantynopolitańczykiewiczówenka 37 liter


Kilkudziesięciotysięcznakondygnacyjność 39 liter


Archiwimilimiłopotopoczerpaczkiwistanin 39 liter

dziewięćdziesięciodziewięcionarodowościowy
2009-10-31T20:37:27+01:00
Konstantynakonstantypolkonstantynakonstantynopolitańczykiewiczówna