Odpowiedzi

  • K97
  • Początkujący
2010-03-29T18:51:53+02:00
Np.laptop ,ponieważ można go używać nawet w samochodzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:53:51+02:00
Urządzeniem, które z pewnością ułatwia życie ludzi jest lodówka. Dzięki niej możemy przechowywać żywność przez dłuższy czas (szczególnie widoczne jest to latem). Produkty zachowują swoje wartości i nie psują się. Jest to duże ułatwienie w życiu ludzi, bo nie muszą codziennie robić zakupów, wystarczy raz na jakiś czas i żywność można przechowywać w lodówce