Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T18:51:32+02:00
Dendryt - odbiera bodźce i przewodzi je do komórki
akson - przewodzi impulsy od ciała komórki do innych neuronów lub do narządów wykonawczych
12 3 12
2010-03-29T18:53:18+02:00
Akson- odpowiedzialny za przekazywanie informacji z ciała komórki do kolejnych neuronów lub komórek efektorowych.
Dendryt- przejmuje informacje z receptorów (zgodnie z kierunkiem) od receptorów do ciała komórki.
14 4 14
2010-03-29T18:54:34+02:00
Akson:Ważną rolę w tym procesie pełni osłonka mielinowa aksonu.
Dentryt :Pełni funkcje podporową, odżywczą i regeneracyjną

9 1 9