Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T18:52:50+02:00
W Polsce obowiązcują 3 stawki VATu:
22% - na większość towarów i usług
7% - obniżony na niektóre produkty i usługi, np. artykuły szkolne, towary spożywcze, materiały i usługi budowlane, mieszkania
0%-na książki, aparaty słuchowe i inne, określone w danej ustawie

Na podstawie podręcznika od WOSu :)
2010-03-29T18:54:01+02:00
Podstawową stawką jest stawka 22%, oraz stawki obniżone - stawka 3% obejmuje nieprzetworzone produkty rolne a 7% np. leki, książki, zabawki, żywność,...

Istnieje również stawka 0%, która obowiązuje przy eksporcie towarów.
2 3 2